Ano, přesně tak pohlíží stále více lidí na Velkou cenu Maďarska, na proslulém okruhu Hungaroring. Letošní velká cena potvrdila pravidlo, špatně vyřešená organizační stránka závodu, všude zmatek, chaos. Uznejte sami, je například normální že když při havárii, nebo technických problémech zůstane stát formule uprostřed vozovky, přiběhne tam jeden z traťových komisařů a začne mávat žlutou vlajkou přímo před autem? Toto chování až nahání hrůzu! Bohužel, i to můžete na VC Maďarska vidět.Na snaďe je otázka, jak je to možné? Mnoho ze zahraničních fanoušků v tom má jasno:"Sou to prostě Maďaři" Trefně dodávají. Avšak problém musíme hledat jinde.jelikož se na Hungaroringu jezní velmi málo závodů, stává se, že většina traťových komisařů jsou zapálení amatéři, kteří se na trati ukážou jednou ročně, právě na VC Maďarska. Z tohoto pohledu je vůbec zvláštní, že se Safety car oběvil na trati pouze jednou.
Proto se nabízí otázka, nebylo by lepší VC Maďarska vynechat z programu závodů MS a připravit v Evropě jinou trať, která by plně vyhovovala požadavkům FIA? Ano, i to by bylo řešení, avšak automobilová federace se k tomu příliš nemá, hlavně pro to, že v Evropě velkých cen ubývá, a VC Maďarska je jedinná v bývylém východním bloku......